اخذ مجوز استخدام 1800 نفر در ادارات كردستان
نوشته شده توسط : سوران زندی

استاندار كردستان اعلام كرد؛
اخذ مجوز استخدام 1800 نفر در ادارات كردستان

خبرگزاري کرد نیوز: استاندار كردستان با اشاره به تلاش و عزم دولت براي اشتغال جوانان در اين استان، گفت: امسال مجوز استخدام يكهزار و 800 نفر در سطح ادارات استان اخذ شده است.

به گزارش خبرگزاري کرد نیوز از سنندج عليرضا شهبازي در جلسه شوراي مشورتي ايثارگران استان در سالن شهداي گمنام استانداري كردستان اظهار داشت: بكارگيري ادارات و دستگاه‌هاي دولتي استان از فرزندان معظم شهدا و ايثارگران كاري ارزشمند است چرا كه اگر مديران استان از جامعه ايثارگري باشند، موفق‌تر عمل خواهند كرد.
وي بر بكارگيري ادارات از فرزندان شاهد استان در پست‌هاي مديريتي تاكيد كرد و افزود: مديران دستگاه‌ها و ادارات دولتي اگر از جامعه ايثارگري باشند نسبت به مديراني كه يا به نظام اعتقادي ندارند و يا اعتقاد آنان تظاهري باشد، موفق‌تر هستند.
استاندار كردستان در ادامه خدمت بي‌منت را از سياست‌هاي مهم كاري مديران در استان خواند و گفت: اين مهم با خدمات جامعه ايثارگري بيشتر محقق خواهد شد.
شهبازي بر ترويج فرهنگ تجليل از خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگر استان در برنامه‌ و مناسبت‌هاي خاص تاكيد افزود: توسعه و پيشرفت استان در گرو حضور جامعه ايثارگري است.
وي بيداري اسلامي و خيزش كشورهاي عربي را برگرفته از بيداري ملت بزرگ ايران و انقلاب اسلامي به بركت خون پاك شهيدان و خانواده‌هاي آنان دانست و تصريح كرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نيازمند توجه بيشتر مسئولان است.
استاندار كردستان از فرزندان شاهد و ايثارگر استان خواست در راه‌اندازي شهرك مشترك اقتصادي ايران و عراق در شهرستان مريوان در قالب شركت‌هاي تعاوني و ايجاد كارخانه سيمان در مريوان و راه‌اندازي بازارچه رسمي مرز سيرانبند بانه مشاركت كنند.
شهبازي همچنين خواستار مشاركت جامعه ايثارگري استان در سرمايه‌گذاري مجموعه‌هاي توليدي، خدماتي در زمينه‌هاي دامداري و كشاورزي شد.
استاندار كردستان با اشاره به اينكه ضعف كارهاي فرهنگي تنها مختص به استان كردستان نيست، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامي هر روز با توطئه‌اي وارد ميشوند و امروز با جنگ نرم و ناتوي فرهنگي و فعاليت 20 شبكه تلويزيوني برون مرزي وارد عمل شده‌ و عليه سياست‌هاي نظام فعاليت مي‌كنند.
شهبازي عدم درك ماهيت كار فرهنگي را از ضعف‌هاي دستگاه‌ها در زمينه اجراي مسائل فرهنگي دانست و اظهار داشت: جامعه ايثارگران مي‌توانند با اعمال و رفتار خود اين موضوع را پوشش دهند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: نهادينه كردن فرهنگ خدمتگزاري در بين مديران دستگاه‌هاي اجرايي از رسالت مهم جامعه ايثارگران است كه بايد به آن جامه عمل بپوشانند.




:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: